مصطفی ربیعی که از مسؤولین بود وقتی با تویوتای بین جادهها حرکت ميکرد و ماشینی را ميدید که خراب شده، ميایستاد تا اگر کاری از او بر ميآید انجام دهد. بارها شده بود که خودرویی بین راه خراب شده و راننده و خانوادهاش در راه مانده بودند. او توقف ميکرد و هر طور شده آن را راه ميانداخت. این عادت او بود.
همپای ملائک...ما را در سایت همپای ملائک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91